Strony
Na temat
  • Rynki zagraniczne – różne informacje na ten tematRynki zagraniczne – różne informacje na ten temat
    Niemal każdy Polak, który kiedykolwiek był za granicą wie o tym, iż mimo różnorodnych narzekań reszty społeczeństwa nasz ojczysty kraj nie jest zacofany, a wszelkie spowolnienia gospodarki spowodowane stosunkowo długimi …
  • Popularne kredytyPopularne kredyty
    Sytuacja finansowa współcześnie żyjących obywateli w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Tak się składa, że wielu Polaków narzeka na to, że ich konto nie jest wystarczająco pełne. Ważne jest …

Skuteczne formy promocji

W jaki sposób możemy zachęcić potencjalnego klienta do kupna naszego produktu lub skorzystania z naszej usługi ? Najprostszym sposobem byłoby zaoferowanie niższej ceny niż u konkurencji. Jednak możemy być pewni, że jeśli konkurencja jest liczna, to ktoś z niej na podobny pomysł już wpadł, więc mamy małe możliwości manewru. W tej sytuacji musielibyśmy obniżyć ceny poniżej kosztów produkcji, co jest możliwe przez krótki czas, ale w dłuższym grozi bankructwem. Skuteczniejszym więc może się stać przyciągnięcie klienta innymi, pozacenowymi sposobami. Możemy więc zaproponować podwyższoną jakość, wyjątkowy standard obsługi, oferować klientom jakieś dodatkowe korzyści, czyli np. przy zakupie większej ilości produktu oferować coś gratisowo, organizować konkursy związane z zakupem produktu, programy lojalnościowe itp. Istotą jest tu, abyśmy potrafili „przywiązać” klienta do naszego produktu, a tym samym do naszej firmy i uniknąć sytuacji, gdy zaoferowanie przez konkurenta znacząco niższej ceny pozbawi nas klientów.

Comments are closed.