Strony
Na temat
  • Makroeokonomia – czym jest?Makroeokonomia – czym jest?
    Każdy, kto chociaż trochę zna się na ekonomi doskonale wie, że dzieli się ona na dwa działy. Są to makroekonomia oraz mikroekonomia. Te dwa działy można bardzo łatwo scharakteryzować. Warto …
  • Lampy sufitowe nowoczesneLampy sufitowe nowoczesne
    Nowoczesne lampy sufitowe. Każde wnętrze zyskuje odpowiednią oprawę dzięki dobremu oświetleniu. Bez względu na to, czy zdecydujemy się na ekscentryczne żyrandole, piękne lampy z dużymi kloszami czy lampy sufitowe nowoczesne …

Skuteczne formy promocji

W jaki sposób możemy zachęcić potencjalnego klienta do kupna naszego produktu lub skorzystania z naszej usługi ? Najprostszym sposobem byłoby zaoferowanie niższej ceny niż u konkurencji. Jednak możemy być pewni, że jeśli konkurencja jest liczna, to ktoś z niej na podobny pomysł już wpadł, więc mamy małe możliwości manewru. W tej sytuacji musielibyśmy obniżyć ceny poniżej kosztów produkcji, co jest możliwe przez krótki czas, ale w dłuższym grozi bankructwem. Skuteczniejszym więc może się stać przyciągnięcie klienta innymi, pozacenowymi sposobami. Możemy więc zaproponować podwyższoną jakość, wyjątkowy standard obsługi, oferować klientom jakieś dodatkowe korzyści, czyli np. przy zakupie większej ilości produktu oferować coś gratisowo, organizować konkursy związane z zakupem produktu, programy lojalnościowe itp. Istotą jest tu, abyśmy potrafili „przywiązać” klienta do naszego produktu, a tym samym do naszej firmy i uniknąć sytuacji, gdy zaoferowanie przez konkurenta znacząco niższej ceny pozbawi nas klientów.

Comments are closed.