Strony
Na temat
  • Aby nie bać się bankructwaAby nie bać się bankructwa
    Żyjemy w takich czasach, w których to bardzo ważną rolę w życiu człowieka odgrywa pieniądz. Dlatego też bardzo wiele ludzi decyduje się przede wszystkim na to ,aby odpowiednio zarządzać swoimi …
  • Lampy sufitowe nowoczesneLampy sufitowe nowoczesne
    Nowoczesne lampy sufitowe. Każde wnętrze zyskuje odpowiednią oprawę dzięki dobremu oświetleniu. Bez względu na to, czy zdecydujemy się na ekscentryczne żyrandole, piękne lampy z dużymi kloszami czy lampy sufitowe nowoczesne …

Zwiększanie konkurencyjności przedsiębiorstwa

Okazuje się, że wielki kryzys gospodarczy nie każdemu jest straszny. Chociaż wielu przedsiębiorców decyduje się na kolejne cięcia kosztów, zwalnia pracowników i z rozwagą przyjmuje nowych, to jednak nie brakuje też i takich biznesmenów, którzy decydują się na rozpoczęcie własnej działalności. Okazuje się, ze sukces można osiągnąć, jeśli tylko odpowiednio wyczuje się potrzeby klienta. Dostarczając na rynek produkty i świadcząc usługi, na które faktycznie jest popyt, automatycznie mniej trzeba wydać na reklamę, a sprzedaż i tak będzie rosła. Niestety ten piękny scenariusz sprawdza się do czasu. Dobre pomysły często są przechwytywane przez konkurencję, która nagle zaczyna deptać po piętach i odbierać klientów. Żeby utrzymać się na rynku i nadal zarabiać, trzeba już wykazać się wiedzą z marketingu. Nie obędzie się bez promocji, reklamy. Ale pamiętać również trzeba o budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i ciągłym unowocześnianiu i poszerzaniu oferty. Zwykle firma zdobywa dość pewną pozycję na rynku po pięciu latach od rozpoczęcia działalności.

Comments are closed.